رونیارونیا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

برای موش موشکم

آماده کردن اتاق دخترم

1391/2/27 17:08
1,517 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

مامانی داریم برات اتاقت رو درست میکنیم بالاخره تخت وکمدت هم رسید ولی تا اماده شدن کامل اتاق عکساشو نمیزارم

عزیزکم خاله هات خیلی برات زحمت کشیدن هم یرای شما هم برای من همین طور عمو ایمان که با بابایی بیچاره شدن تا تخت و کمدت رو آوردن بالا اونم ٥ طبقه دست همگیشون درد نکنه امیدوارم که روزی با هم بتونیم زحماتشون رو جبران کنیم

خاله نسترن هم حدود یک ماه ونیم پیش ما بود و امروز دیگه رفت و باز مامانی تنها شد  کلی برای اتاقت زحمت کشید و چیزای قشنگ درست کرد و ایده های قشنگ داد فقط از این خوشحالم که اینجا بود خبر خوبی شنیدیم و اونم قبولیش تو آزمون وکالت بود همونی که ازت خواسته بودم براش دعا کنی که مطمئن هستم این کار رو کردی پس بازم ازت میخام دعامون کنی فرشته من

اما از دوران حاملگی بگم امروز دوباره ازمایش داشتم اونم تست قند ٣ ساعته خیلی بد بود مامانی برات ٤ بار خون داد تا ساعت ١٢ هم  معطل شدیم و سریع اومدیم خونه چون خاله نسترن ساعت ٢ بلیط داشت شنبه ٣٠ اردیبهشت هم نوبت دکتر دارم عزیز دل مامان فرشته کوچولوی من دیگه کم کم داریم وارد هفت ماهگی میشیم هفت ماه از با هم بودن گذشت و دیگه افتادیم تو سراشیبی

ان شاالله که بقیه اش هم به خوبی بگذره و سالم بیای تو بغل مامانت قربون دختر ندیدم بشم فعلا خداحافظ بوس.......   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله موش موشك
27 اردیبهشت 91 18:11
الهي قربونش بشم اتاقش خيلي خومشل شده .دست ماماني وبابايي درد نكنه


دست مامان بزرگ و بابابزرگش درد نکنه