رونیارونیا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

برای موش موشکم

به به

1393/2/21 12:53
208 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب مهمون داشتیم دامن پوشیده بودم بعد دیدیم توش راحت نیستم یه دامن ازادتر پوشیدم وقتی از اتاق اومدم بیرون رونیا جونم دست میزنه به دامنم و میگه به به .... به به

خلاصه که کلی حال کردم دخترم ازم تعریف کرد

چند روز پیش رفته بودم  مانتو بخرم  با رونیا بودم وارد مانتو فروشی شدم مانتوها رو نگاه میکنه همش میگه به به

دیگه  دخترم معنی  زیبایی قشنگی و زشتی رو هم میفهمه حتی بو رو هم متوجه میشه مثلا وقتی کرم میزنم از بوش میفهمه و با اشاره بهم میگه بده منم بزنم ما هم که بچه ذلیل قوطی کرم رو میدیم دستش فقط خدارو شکر نمی خوره فقط خراب کاری می کنه

گاهی اقات لجبازی می کنی تا حرص منو در بیاری مثلا میری برگ گلها رو می کننی یا سیب زمینی از تو سبد می گیری و نشسته و خام می خوری بازی با برنج هم که جز خراب کاریهای ثابت هر روزت هست خلاصه که یک لحظه بیکار نیستیم دو تایی

ای مامان فدای شیطنتات همه این کارات قشنگه ما که فقط قشنگیش رو تو ذهنمون ثبت می کنیم خستگی ها و ناراحتی ها و بیخوابی ها رو هم میدیم به دست باد

پی نوشت:دندون هفدهم هم تو راهه  یک کمیش زده بیرون مبارکت باشه برگ گلم

 

بازم مثل همیشه شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)