رونیارونیا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

برای موش موشکم

ازمایش غربالگری سه ماهه دوم و اولین تکون دخترم

1391/1/17 13:09
1,267 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم سلام

سال نویی خوش میگذره؟ امیدوارم این سال جدید برات سال خوب وخوشی باشه و صد سال بهار رو تجربه کنی

دخمری ازمایش غربالگری رو هم ٢٤ اسفند دادم چون نزدیک عید بود سریع جوابش اماده شد و چون خورد به تعطیلات نوروز مجبور بودم صبر کنم تا پنجم که دکترم میومد مطب

                                   niniweblog.com

 

دختر من تکون خورد                                   

تو مطب دکتر بودم با خاله نسرین که لحظه زیبایی رو تجربه کردم اولین تکون خوردنت رو البته بسیار آروم و فقط دو بار خودم هم نمی دونستم که واقعا تکون تو عزیز دلم هست یا نه اما الان کاملا از روی شکم احساس میشه با شدت بیشتر و تعداد که خیلی خیلی شیرینه چون  دیگه کاملا احساس میشی

    اولین تکون در تاریخ شنبه ٥/١/١٣٩١ بعد از ظهر در مطب دکتر

                     niniweblog.com

از جواب ازمایش بگم که afp مامان کمی بالا بود که جای نگرانی داشت به همین دلیل دکتر یک سونوی 4 بعدی نوشت که کاملا بررسی بشی جیگری

تو سونوی چهار بعدی که بعد از عید و تعطیلات یعنی 15 فروردین 91 بود(٢٢ هفته و 5 روز) با کلی نذر و نیاز دکتر گفت که خدا رو صد هزار بار شکر مشکلی نداری فقط برام ازمایش قند نوشت که فرداش دادم و امروز میرم جوابش رو بگیرم

البته سونوی خیلی باحالی بود و ازت فیلم گرفت که همش دستت رو تکون میدادی و بالا پایین میاوردی که کلی من وبابایی کیف کردیم فیلمش رو برات نگه میدارم تا بزرگ شدی از دوران جنینیت هم چیزی ببینی

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

يك دوست
18 فروردین 91 13:13
گل غنچه کرد و غنچه شکفت و خداوند بهترین و زیباترین هدیه اش را به شما داد با آرزوی فرادهایی روشن تبریک صمیمانه مرا پذیرا باشید
مامان موش موشک
18 فروردین 91 22:25
ممنون از لطفتون