رونیارونیا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

برای موش موشکم

اولین شب یلدا با حضور دخمری

1391/10/3 0:28
316 بازدید
اشتراک گذاری

آره نانازی پارسال شب یلدا تازه چند روزی بود فهمیده بودم مهمون دلم شدی و امسال یلدا مهمون آغوشم

امسال خونه مامانی (مامان بابا) بودیم ولی امان از این حس غریبگی شما که نزاشتی مامان هیچ کار کنه تازه شام هم نتونستم درست بخورم و شما همش بهونه گیری میکردی البته یک خورده بیحال بودی ولی خدا رو شکر اومدیم خونه دیگه حالت خوب شد دخترم یلدا رو بهت تبریک میگم و امیدوارم یلداهای زیادی رو تجربه کنی



راستی یادته وقتی تو شیکمم بودی ازت خواستم برا خاله نسترن دعا کنی امتحان وکالت قبول بشه اره مامانی قبول که شد هیچی تازگی ها دفتر هم زده و برا خودش خانوم وکیلی شده از اینجا بهش تبریک میگم و ارزوی موفقیت براش دارم خاله نسرین هم داره ارشد میخونه دخترم خاله هات وقتی تو شیکمم بودی خیلی برات زحمت کشیدن

این روزا هم عمو ایمان خیلی خیلی برات زحمت میکشه همین طور عمه شیرین خلاصه همگی خیلی دوست دارن

 

تقدیم به خاله های مهربون

عمو ایمان و عمه شیرین 

از طرف رونیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

هیراد و عمه لیلاش
2 دی 91 17:22
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان ساینا
3 دی 91 13:01
سلام مامانی ممنون که به ساینا کوچولو سر زدی ماشالله صدقل هوالله به جون رونیا جوون چقدر نازه.خدا بهت ببخشتش. خداروشکربالاخره ما هم 1هم شهری تو نی نی وبلاگ پیدا کردیم. خوشحال میشم باهاتون در تماس باشم.رونیا جونو ببوسین
خاله نسترن
4 دی 91 20:41
خاله جون وظیفمونه قوفونت برم