رونیارونیا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

برای موش موشکم

شروع غذای کمکی رونی خانوم

1391/10/9 17:15
375 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ما هم دیگه غذا خور شد از شنبه 3 دی 91 در سن 5 ماه و 6 روزگی اولین فرنی عمرش رو خورد از هفته بعد هم شروع به خوردن حریر بادوم کرد هر چند که این غذاها رو مثل شیر دوست نداری ولی وقتی با انگشت بهت میدم بهتر میخوری جیگری

اخه گل من خیلی با عشق شیر میخوره و انقدر ملچ مولوچ میکنه که دل همه رو آب میندازه تازه شیر هم از لب و دهن کوچولوش سرازیر میشه نوش جونت عزیزم گوشت بشه بچسبه به تنت

اینم عکس خانوم خانوما و اولین غذاش ببخشید عکسش زیاد جالب نیست اخه با یه دستم رونیا رو نگه داشتم و با دست دیگه ازش عکس گرفتم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله نسرین
9 دی 91 16:01
خاله جون خومشحالت چه مامان خوفی داری ؟ منم از این مامانا میخوام راستی تو پیست خودش نمیشد نظر داد


پست اول پست ثابت وبلاگه تو هر صفحه میاد و نمیشه روش نظر داد اجی گل
مامان ساینا
11 دی 91 12:44
مامانی دستت درد نکنه که برا رونیا جون پَ پَ درست کردی رونیا جونی بخور عشقم نوش جونت بخور تا زودی بزرگ شی
اتفاقا منم از 5ماهگی به ساینا سرلاک دادم و خیلی دوست داره اما غذای آدم بزرگا رو بیشتر دوست داره عاشق سیب درختیه..
عزیزم من از 5ماهگی براش سیب درختی با قاشق میتراشیدم و (مثل پوره)بهش میدادم.به نظرم ضرر نداره
رونیا جونمو ببوس


مرسی خاله جون چقدر خوب منم حتما این کار رو میکنم ممنون
مامان ساینا
11 دی 91 13:23
آره برفکش تموم شدآخه دکتر نیک نفس 1طره قوی بهش داد راستش من از همونچند روزی قبل از 5ماهگی بهش دادم اما دکتر نیک نفس گفت از 5ماهگی سرلاک بده و از 1ماه بعداز سرلاک براش سوپ شروع کن..اول 1ز3تا قاشق مربا خوری شروع کردم و کم کم زیادش کردم.. از فردا که واکسنشم بزنم دیگه سوپشم شروع میکنم سیب رو حتما بده..اولش کم بده و کم کم زیادش کن ایشالله که رونیا جومن دوست داشته باشه
مامان ساینا
11 دی 91 13:36
راستی مامانی 1فکری کن برا این 2تا دختر که موندارن