رونیارونیا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

برای موش موشکم

ده ماهگی رونیا

1392/2/26 15:33
330 بازدید
اشتراک گذاری

عشق همیشگیم

سلام دردونه خوبی گل دخترم ان شاالله همیشه سلامت و شاد باشی و لبت همیشه خندان به قول مامانی گل خندون باشی همیشه

اول از همه ورودت رو به ماه ١١ زندگیت تبریک میگم و برات بهترییییییییییییییییییییییین و قشنگ تریییییییییییییین ارزوها رو دارم زیبای من

امروز ٢٦ اردیبهشت ٩٢ الان دختر من کنارم نشستی و بازی میکنی تا ساعت ١.٣٠ خواب بودی و الان که ساعت ٣ ظهر هست دیگه خوابت نمی بره و من باید باهات بازی کنم تا خسته بشی و بخوابی بابایی هم الان خوابه

 

کارهایی که دراین سن انجام میدی 

 روی پاهات با کمک وایمیستی و کم کم داری راه رفتن رو تمرین میکنی

اه اه می گی و صداهایی از خودت درمیاری و گاهی بلند داد و بیداد می کنی و البته غر میزنی

دهنت ماشاالله هزار ماشاالله پر از دندون شده طوری که هر کی میبینت میگه چند وقتشه که این قدر دندون داره سه تا بالا و ٤ تا پایین و دوتای دیگه پایین در حال در اومدن

وقتی بابا از در میاد تو میپری بغلش و بعد به من میخندی

وقتی میریم بیرون کلی ذوق میکنی و بیرون رو تماشا میکنی برعکس قبلا

خیلی خیلی  شیطون و کنجکاو شدی طوری که از بغلمون میخای بیای پایین و همه چی رو بگیری و صد البته بعدش بخوری

اینم دخترمون و عکساش 

 

 

 

 

 

 

بقیه در ادامه

 

 

 

 

 

 

 

رونیا و تابستون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)