رونیارونیا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

برای موش موشکم

ویزیت ها

1390/9/22 17:05
941 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com       کوچولوی منniniweblog.com

 

من تا الان ٤ بار رفتم دکتر. بار اول که هنوز شما نبودی که برای ازمایشات قبل از بارداری بود حدودا اوایل مهرما ٩٠ بود

                        niniweblog.com

بار دوم بعد از اومدن از شاهرود بود که برای تایید حاملگی رفتم که البته چون دکتر خودم مسافرت بودجایی دیگه رفتم

 

                              niniweblog.com

بار سوم هفته بعدش بود ٤/١٠/٩٠ رفتم دکتر خودم که می خواست سونوگرافی کنه و نشد به دلایلی و گفت هفته بعد دوباره بیا

که با مامانی رفته بودم این رو هم بگم که تا ساعت ١٢ شب مطب بودیم خیلی شلوغ بود 

                   niniweblog.com

این بار برای شنیدن ضربان قلب جیگرم رفته بودم که در تاریخ ١٤/١٠/٩٠ گفت ٨ هفته و سه روز داری

اخه من نمیدونم ٣ گرم وزن چطوری قلب داره و قلبش هم داره میزنه.اخه مورچه چیه کله پاچش باشه

                      

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

مامانی اوایل بهمن باید برم سونوی nt که به امید خدا سالم باشی و مشکلی نداشته باشی راستی از وقتی این وب را راه انداختم بابایی صدات میکنه موش موشک

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله موش موشك
29 دی 90 18:34
الهي قربون موش موشك بشم واسه ديدنش لحظه شماري ميكنيم
ثمين
14 بهمن 90 0:41
سلام اومدم ازتون دعوت كنم كه از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس ديدن كنيد منتظرتونم