رونیارونیا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

برای موش موشکم

آغاز ویزیت های هفتگی

1391/4/14 12:30
266 بازدید
اشتراک گذاری

دختری مامان بعد از ١٢ تیر که رفتم دکتر و همه چیز خوب بود دیگه باید هفته ایی برم دکتر هورا هورااا

توی این ویزیت چند تا سوال از دکتر پرسیدم اینکه میتونم موهام رو رنگ کنم که گفت میشه ولی بهتره نکنی یا اینکه مش کنی. دوم اینکه برای اینکه دختر ما زردی نگیره چیکار کنم که پیشنهاد خوردن عرق بید و کاسنی رو داد

دارم کم کم ساکت رو آماده میکنم البته ساک خودم  رو هم دارم آماده میکنم امیدوارم همه چیز طبق برنامه پیش بره چون مامان جون و خاله ها میخان دو سه روز قبلش بیان پس دردونه ام عجله نکن و سرموقع بیا پیشمون

مامانی دغدغه ی من الان فقط خوب رشد کردنت هست خوب به خودت برس مامانی  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ساینا
3 دی 91 13:18
ساینا 12تیر به دنیا اومد دکترت کی بوده؟

منم خوشحال شدم باهاتون اشنا شدم دکترم عطاناز طبیب زاده البته پیش دکتر میرزایی هم رفته بودم