رونیارونیا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

برای موش موشکم

ویزیت ماه هفتم

1391/3/1 17:08
359 بازدید
اشتراک گذاری

دلبند مامان سلام کجایی

دیروز و امروز خیلی ساکتی و ضربه هات آروم شدن ما که شنبه ٣٠ اردیبهشت رفتیم دکتر. دقیقا ٢٨ هفته هست که تو دل منی  همه چیز خوب بود ولی نسبت به ماه قبل وزن اضافه نکرده بودم که این نگرانم کرد و خانم دکتر شربت تقویتی داد و گفت خوب استراحت کن مامانی خوب رشد کن دیگه این سه ماه اخر موقعه اضافه کردن خود نی نی هست پس خوب به خودت برس منم سعی میکنم خوب بخورم به قول دایی رضا خوردن هم دیگه کاری داره اخه دایی رضا به زنم به تخته ماشاالله ماشاالله خوش خوراکه اگه کنار من بود هم من کلی وزن اضافه کردم هم ایشون به بهانه من

دخترم امتحانات دایی هم شروع شده امتحان نهایی داره یراش دعا کن خوب بده برای خودمون هم دعا کن ادامه راه رو به سلامتی طی کنیم فرشته کوچولوی من

الان بابایی رفته دانشگاه و من خونه تنهام امیدوارم زودتر این ١٠ هفته اخر هم تموم بشه تا با دیدنت هم نگرانی های من هم به پایان برسه هم تنهایی هام البته در زمان نبود بابایی چون با بودنش وقت هم کم میارم ولی حیف که این دانشگاه نمیزاره زیاد پیشم بمونه که این هم هفته دیگه تموم میشه و تازه دردسر مامان با نمره دادن و برگه صحیح کردن شروع میشه

عزیزم مواظب خودت باش نازی جیگری که الان یک تکون محکم خوردی

دوست دار همیشگیت مامان نفیسه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)