رونیارونیا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

برای موش موشکم

به مناسبت نزدیک شدن به روز مادر

1391/3/1 11:06
411 بازدید
اشتراک گذاری

عاقبت در یک شب از شب های دور
کودک من پا به دنیا می نهد
آن زمان بر من خدای مهربان
نام شور انگیز مادر می نهد
بینمش روزی که طفلم همچو گل
در میان بسترش خوابیده است
بوی او چون عطر پیک یاس ها
در مشام جان من پیچیده است
پیکرش را می فشارم در برم
گویمش چشمان خود را باز کن
همچو عشق پاک من جاویدباش
در کنارم زندگی آغاز کن...

مامان عزیزم روزت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامانی
19 اردیبهشت 91 19:00
سلام مامانی برا منم دعاکن مامان جدیدم
نایسل
19 اردیبهشت 91 19:46
ایشالا که این سه ماهه هم زود بگذره و بغلت بگیریششش اسمش رو میخوای چی بزاری؟؟؟ عزیزززززز دلم


مرسی عزیزم نمیدونم خیلی انتخاب اسم سخته احتمالا یاسمین