رونیارونیا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

برای موش موشکم

جشن دندونی

1391/11/14 12:00
1,414 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رونیای من

خوبی دختر گلم نمیدونم الان که این مطلب رو میخونی چند سالته و کجایی ولی الان که من می نویسم بغلم هستی و 6 ماه و نیم سن داری و دو تا مروارید زیبا تو دهنت می درخشه بالاخره برات جشن دندونی گرفتم خاله نسترن و خاله نسرین جمعه اومدن و ما شنبه 7 /11 91 برات جشن گرفتیم خیلی خوش گذشت البته شما یک کمی اذیت کردی وباز غریبیت میکرد ولی بازم خوب بود

اینم عکس های جشن دندونی دخترم ان شاالله جشن عروسیت گل قشنگم 

این کارت دعوتت بود گلم

 

 

 

    

 

 

 

 

اینم کیک دندونی شما

یکسری کارها کار عمو ایمان بود کارت دعوتت کار خودم بود و یکسری چیزها رو از تهران سفارش داده بودم مثل بشقاب ها و لیوان کیتی چون تم جشنت کیتی بود مامان

دلبرکم امیدوارم سالهای سال مرواریدای زیبات در دهن کوچولوت بدرخشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

سپیده از وبلاگ "کودک من"
15 بهمن 91 14:09
با تشکر. ثبت شد
مامان ساینا
16 بهمن 91 17:54
اووووووووووووووووووووه مامانی حسابی سنگ تموم گذاشتی دستت درد نکنه خسته نباشی
خوش به حال رونیا جون مامان به این خوش سلیقه ای..کلا زن کرمونی تکه
ایشالله همیشه به شادی



مرسی خانمی
مامان اميرحسين
18 بهمن 91 0:09
واي چقدر زحمت !!! واقعا خسته نباشي مامانيموش موشك مبارك دندونتم باشه
مامان آنی
6 اسفند 91 14:11
جشن دندونیت مبارک رونیای نازنین به به چه جشن خوشگلی دست مامان و بابا درد نکنه