رونیارونیا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

برای موش موشکم

آغاز هشت ماهگی

1391/11/26 15:24
344 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچولوی من سلام

دیروز هفت ماهگیت به پایان رسید و وارد هشتمین ماه از زندگیت شدی باورم نمیشه انگار همین دیروز بود که به دنیا اومدی میدونم روزی دلتنگ این روزهای قشنگ کودکیت میشم ولی خوشحال از اینکه دیگه بزرگ شدی و همدم روزگار مامان

خیلی کارها یاد گرفتی مهمترینش اینکه داری نشستن رو یاد میگیری تو اتاقت کلی ذوق میکنی و با عروسکات صحبت میکنی و من سرمست از اینکه این اتاق رو برات درست کردم خدارو شکر غذاخوردنت خیلی بهتر شده و از این بابت هم خیالم کمی راحت شده ، وقتی میگیم ددر کلی میخندی و وقتی  سوار ماشین میشی از اول تا اخرش خوابی وکلی کارای قشنگ دیگه که من و بابا خیلی ذوق میکنیم 

یکشنبه 22 بهمن سه نفری رفتیم کوهپایه که خیلی خوش گذشت

اینم چند تا عکس رونیا جونم در آغاز هشت ماهگی....

امیدوارم روزی پست هشت سالگیت رو بنویسم زیبای من

رونیا و بابا احسان

رونیا و مامان نفیسه

 

رونیا و دندوناش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان سیده بهار
26 بهمن 91 15:29
سلام دخمل من تو این مسابقه شرکت کردهhttp://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php میشه بهش رای بدید؟ کافیه کد 104 (سیده بهار مسعودی علوی)رو به این آدرس ایمیل کنیدgerafist.yang23@yahoo.com فقط تا 28 بهمن مهلتش هست مرررررررررررررررررررررررررسیییییییییییییییییییییییییی
خاله نسرین
26 بهمن 91 20:45
الهی قربونش بشم دخمری رو چرا لخت کردین؟
خیلی عکسای قشنگی بود همیشه شاد باشین.
بوسسسسس

دوستون داریممممممممممممممممم

خاله نسترن
27 بهمن 91 9:08
جوجه ی خاله خوبی؟عاشق اون عکس آخریتم با اون نگاه کردنت
دوست دارم

مرسیییییییییییییییییییی

مامان ساینا
30 بهمن 91 13:11
عزیز دلم خوشحالم که دیدمت.
ایشالله همیشه به شادیو گشتو گذار
رونیا جونم کلی خوش گذونده قربونش برم
من خیلی وقته کوهپایه نرفتم
ایشالله باهم بریم
عکساشم حرف نداشت اتلیه باز کردین

مرسی خانومی چشات نازت قشنگ میبینه
مامان آنی
6 اسفند 91 14:08
همیشه به گردش موش موشک کومچولو
هشت ماهگیت هم مبارک عسل


مرسی گلم