رونیارونیا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

برای موش موشکم

اندر احوالات رونیا در استانه 12 ماهگی

1392/3/25 16:25
1,089 بازدید
اشتراک گذاری

خرگوشم سلام

اره اسمت خرگوشه چون دندونات خرگوشیه نمی دونم به کی رفتی مادری نه من نه بابا دندونامون اینجوری نیست قیافت هم بعضی ها میگن شبیه منی البته بچگی هام بعضی ها میگن شبیه بابایی خلاصه اونم معلوم نیست درست شبیه کی هست ماه زیبای من

کوچولوی من فردا 25 خرداد 92  هست و رونیا کوجولوی مامان 11 ماهش پر میشه و وارد دوازدهمین ماه زندگیش میشه دیگه کم کم باید به فکر جشن تولدت باشم گلم راستی مامانی یادت نره 2 روز دیگه 26 خرداد تولد منه باید برام کادو بگیری یاداوری کردم یادت نره شرمنده بشیچشمکچشمکچشمکچشمکچشمک

از اینا که بگذریم کارایی که الان انجام میدی:

معنی٤ جمله رو میفهمی :1- بده 2- بگیر 3- فلانی رو صدا کن٤- دکی کن

انقدر قشنگ دکی میکنی با همه چیز با متر با خونه سازی هات با لاحافت خلاصه با همه چیز .وقتی جمله سوم رو میگیم مثلا بابا رو صدا کن با صدای بلند میگی اَه و اینجوری صدا میکنی خیلی دوست داری راه بری و وقتی رات میبریم با قدمای بزرگ راه میری 

از دندونات هم بگم که همچنان در حال در اومدن هست اسیابی ها هم 2 تاشون در اومده پس شد 3 تا بالا چهارمی هم در حال در اومدن 6 تا هم پایین یعنی 10 تا دندون در 11 ماهگی ماشاالله هزار ماشاالله

دخترم چند روزیه دارم میرم سرکار و شما پیش مامانی هستی میدونم اذیت میشی ولی چاره ای ندارم خودم هم خیلی عذاب وجدان دارم خدایا کمکم کن

امروز تولد سروشه البته 15 خرداده ولی امروز جشن دارن و این اولین تولدی هست که میری تولد پسرعموت

دخترم ماه شعبانه اعیاد زیادی داره برای همه دعا کن

منم برای همه و همچنین دختر نازم دعا میکنم و سلامتی همیشگیت رو از خدا خواهانم                                                                                           خدایا شکرت           

 اینم عکس

                            رونیا و جوجه های دایی  رضاش البته سیاه مرد خدابیامرزش

رونیا در خرقان مقبره شیخ ابوالحسن خرقانی

 

رونیا و بابا جونش در فرحزاد

رونیا و بابا و مامان در فرحزاد

رونیا بغل خاله نسترن در فرحزاد

رونیا و فرشته شدن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نسرین
26 خرداد 92 23:40
سلام خاله. مامانت از وقتی میره سرکار اینقد سرش شلوغ شده که دیر به دیر میاد سایتت. ما همش منتظرتیم .الهی قربون دخمری بشم میبوسمت


مرسی خاله جونی
yas
3 تیر 92 14:43
vay cheghadr naze


قربون نگاهتون
مامان سایتا
18 تیر 92 15:32
سلااااااااام عزیز خاله رونیا جونم چه بزرگ شدی هزار ماشالله
دیگه مامانت باید کم کم آماده شه برا جشن تولد دخمل نازش
ایشالله همیشه به گردش وشادی مامان نفیسه


مرسی خاله جون خوشحال شدیم دوباره برگشتین دلمون براتون یه ذره شده بود