رونیارونیا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

برای موش موشکم

در آستانه جشن تولد یک سالگی

1392/4/21 13:38
269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ناز من

نمی دونی چقدر نازی چقدر دلبری میکنی با کارات خلاصه من وبابایی و بقیه عمه و خاله ها و مخصوصا مامان بزرگا و بابا بزرگات عاشقانه و دیوانه وار دوست داریم گل یک ساله من

امروز جمعه 21 تیر 92 هست و دخترم سه شنبه یک سالش به پایان میرسه و وارد دومین سال زندگیش میشه نمی دونی چقدر خوشحالم همش یاد پارسال میوفتم که در چنین روزایی چه حالی داشتم و غافل از این که 3 یا 4 روز دیگه دخترم میاد تو بغلم

دختر دوست داشتنی مامان

میخام تولدت رو بیرون بگیرم تو رستوران فلامینگو البته امروز میریم ببینم اوضاعش چطوریه گفتم چون تو هنوز متوجه تولد نمیشی و همین طور چون ماه رمضون هست امسال رو بیرون بگیرم تا سالهای بعد به امید خدا و لطفش برات مفصل تر برگزار کنم

امیدوارم وقتی بزرگ شدی خوشت بیاد جوجه من

خیلی شیطون شدی خیلی خیلی

راستی اولین کلمه ایی هم که میگی {جیش }هست نمیدوم منظورت خود جیش هست دیش یا جیز خلاصه این هم از مخمر ما با اولین کلمه ش

راستی یه خبر خیلی خیلی خوب اینکه دایی و خاله نسرین چند روزه اومدن پیشمون و تولدت هستن 

چند روزی بود که تب داشتی خیلی نگرانت بودم ولی خدارو صد هزار بار شکر خوب شدی و یه ویروس بود که رفع شد

خدایا ممنونتم به خاطر همه چیز خدایا تنهامون نذار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شلمان جون
21 تیر 92 14:24
نی نی ناز خود را به راحتی در شب بخوابان لطفا به آدرس زیر برو عزیزم www.lastkala.com
مامان ساینا
23 تیر 92 18:12
عزیز دل خاله تولدت مبارک ایشالله 120 سال زنده باشی عشقم.


مرسی خاله جون خوشحال شدیم دوباره اومدین
مامانی درسا
25 تیر 92 3:33
عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی


ممنون ان شاالله درسا جون زیر سایه مامان وباباش سالهای سال زندگی کنه
مامان علی خوشتیپ
25 تیر 92 8:57
تولدت مبارک عزیزم


مرسی عزیزم علی جون رو ببوس
مامان ساینا
6 مرداد 92 17:34
تولد تولد تولدددددددددددددت مبارک ررونیا جونم ایشالله تولد 120 سالگیت خاله جونی
یه بوس بززززززززززززززرگ
مامانی چه زود نی نی ها یزرگ شدن انگار همین دیروز به دنیا اومدن
ساینای ما همش 13 روز از رونیا جون بزرگتره
ایشالله بزرگ تر شن باهم همبازی های خوبی میشن
رونیاجووووونم برات بهترین آرزوهارو دارم
مامانی دستتون درد نکنه که این روز قشنگ رو به یاد موندنی کردی

اره واقعا چه زود میگذره ان شاالله همیشه به شادی بگذره