رونیارونیا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

برای موش موشکم

دومین مسافرت

1390/12/2 15:57
383 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

خوبی کوچولوی من؟ یک عالمه خبر دارم نی نی خودم کلی برات وسیله خریدم بزار از اول بگم عزیزم

روز چهارشنبه ١٩/١١/٩٠بود که بلیط داشتیم برای تهران.البته این رو هم بگم که هوا خیلی بد بود و هواپیمامون می خواست تهران نشینه و برگرده کرمان که خدا رو شکر سالم به زمین نشستیم مامان جون ،خاله نسترن و دایی رضا تهران بودن اخه خاله نسترن امنحان داشت. صبح پنج شنبه ٢٠/١١/٩٠با دایی جون و مامان جون رفتیم خرید وای که چقدر خوب بود رفتیم خیابون بهار .حالا عکس اولین وسایلی که برات گرفتم رو میزارم امیدوارم که کوچولوی من خوشش بیاد.

پنج شنبه بعدازظهر هم بیرون رفتیم حسابی خسته شده بودیم راستی تا یادم نرفته بگم وسایلی که برات می گرفتم رو دایی جونت حمل میکرد که خیلی خسته شده بود بهش قول دادم تو سایت ازش تشکر کنم تا وقتی شما هم این مطالب رو خوندی ازش تشکر کنی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

جمعه صبح حرکت کردیم رفتیم شاهرود شب هم رفتیم عروسی امیدوارم اولین عروسی مشترک مامان وموش موشک به موش موشی خوش گذشته باشه

یک هفته ای موندیم ماشین هم خریدیم مامانی made by Laieو برگشتن با ماشین خودمون برگشتیم خیلی خوب بود راستی خاله نسرین هم باهامون اومده مواظب من باشه کلی هم کارمیکنه تازه دیروز و پریروز خونه تکونی هم برام کرد.22.gif

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com               

تقدیم به اجی خودم و خاله آینده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)