رونیارونیا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

برای موش موشکم

ششمین ویزیت و حال وهوای اسفند

1390/12/13 9:59
379 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی من سلام

قشنگم چیکار میکنی؟ خوبی؟

مامانی دوباره رفتم دکتر و سونوگرافی اخه موچولوی من خوب وای نمیسته که معلوم بشه چیه خانوم دکتر این دفعه گفت به احتمال زیاد دخمری هر چی باشی عزیزی ولی نی نی خودم باید زودتر معلوم بشه چی هستی چون میخام برات کلی چیزای خوشگل بخرم

یه مشکلی داشتم که بیشتر برای این رفتم دکتر که خدا رو شکر تا حد زیادی برطرف شده یه کوچولوی دیگه هم حل بشه دیگه تمومه عزیزکم البته ٢٤ اسفند دوباره باید برم ازمایش و سونوگرافی

از حال و هوای عید برات بگم نزدیک عیده من هم به کنک خاله عزیزت خونه تکونیم تموم شد یک خورده هم خرید کردم یک کم دیگه مونده البته این رو بگم که دیگه دکمه های شلوارم بسته نمی شه الان چهار ماه نی نی و من تموم شده و رفتیم تو پنج ماه ان شاالله تا چند وقت دیگه به نیمه راه می رسیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

باران
13 اسفند 90 10:44
ایشالا که نی نی تون صحیح و سالم به دنیا بیاد و بشه یه فرزند صالح برای مامان بابای مهربونش... قدر این لحظه هاتون رو بدونین..آخه الان خدا یه جور دیگه دوستون داره...
mamanlena
15 اسفند 90 10:06
سلام مامان موش موشک وبلاگه نازی داری امیدوارم نی نیت به سلامتی بدنیا بیاد من وتو سن حاملگی مون یکیه و فکر کنم باهم زایمان کنیم