رونیارونیا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

برای موش موشکم

دخترک 18 ماهه من

1392/10/24 12:45
735 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ٢٥ دی ماه ٩٢

دخترک ناز و دوست داشتنی من ١٨ ماهش شد یعنی ١٨ ماه گذشت ١٨ ماهه که من مامان شدم یعنی ١٨ ماهه که خانواده ٢ نفره ما ٣ تفره شده ١٨ ماه خدایا با همه سختی ها ولی زود گذشت خیلی زود به اندازه چشم بر هم زدنی.....

رونیای من کلی شیرین شده کلی خراب کاری میکنی که دو نمونه اش رو فقط دیروز انجام داده

یکی عکس شناشنامه مامان بیچاره رو پاره کرده دومی هم سی دی رو به زور تو سی دی رام گذاشته که نه در میاد نه میره توآخ

اما حرف زدنش کلمات بابا اب و به به و ا پر (الله اکبر)رو میگه و تا کسی ازش می پرسه کی زنگ زد میگه بابا

یکی دو روزه یکی دو باری ماما گفت اما دیگه تکرار نکرد شده اون قصه ایی که عموش تعریف کرد:

بابای به بچش میگه بگو بابا میگه مامان هر چی بهش میگه بگو بابا میگه مامان. اخر سر بهش میگه پدر سوخته بگو بابا میگه مامان

مامانه میاد بچه رو میزنه بچه میگه پدر سوخته نزن مامانه میگه این حرف رو از کی یاد گرفتی میگه بابا

اره دختر ما هم نمی گه مامان

اما چیزی که این روزا برامون مهم شده و یک کابوسه قد و وزنت هست که کمه و خیلی ظریف مریفی به قولی باربی هستی از بس بد غذایی

خیلی کارها رو یاد گرفتی و انجام میدی بلند شدن نشستن از پله اشپزخونه بالا رفتن این ها رو به تنهایی انجام میدی

تنها کاری که انجام نمی دی بازی با اسباب بازیهاته که اصلا طرفشون نمیری

دو تا دندون نیشت هم جوانه زدن و دارن در میان به سلامتی ان شاالله

بقیه کارهاتم که با عکس برات میگم

این دو تا عکس هم محصول شاهرود بود

این تنها بازی این روزات هست

اینم یکی دیگه از سرگرمی های تو و صد البته خراب کاریهاته ملوسک

دخترم داره کمک مامانش میکنه یعنی ایینه ایی ایینه

 خدایا یعنی میشه من ١٨ سالگی دخترم رو جشن بگیرم

در پناه خدا گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)