رونیارونیا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

برای موش موشکم

یک تجربه

1392/11/17 11:39
153 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم به خاطر دوری از خاله ها و مامانی باید زود زود برات بنویسم چون اونا هر روز منتظر مطلب جدید و عکسای جدیدی ازت هستن

بریم سراغ تجربه:

چند وقتی بود که خیلی بدنت میخارید نه دونه ای بود نه چیزی فقط میخارید مخصوصا موقع شیر خوردن که حسابی عرق میکنی هر چی گشتیم علتش رو پیدا نکردیم نه از غذا بود نه چیز دیگه دکتر هم رفتیم که گفت چیز خاصی نیست

خلاصه جمعه که رفتیم حموم بابا گفت شاید از شامپوش باشه این دفعه رو از شامپو بدن خودمون بزن و این ابی بود روی اتیش اخه شامپوت تموم شده بود و من این رو تازه گرفته بود البته اینم چیکو بود ولی طرحش با قبل فرق میکرد نمی دونم این تقلبی بود یا قبلی به هر حال ختم به خیر شد خدا رو شکر نمی دونی چه معظلی شده بود دیگه نمی دونستم باید چیکار کنم خیلی کلافه میشدی خدا رو شکر حل شد

راستی بابایی یک پا دکتر برای خودش نمی دونی هر کی هر دردی داشته باشه سریع با سرچ توی بهترین سایتای خارجی درمونش رو پیدا میکنه این رو من با چشمای خودم دیدم و بهش ایمان دارم چیزی که بهترین دکترای اینجا هم نمی دونستن وبا شنیدنش کلی تعجب کردن

ماجرا به این برمی گرده که دختر من دفع پروتیئن داره از طریق ادرار خلاصه که کلی سختی کشیدیم که توی یک پست برا دخترم می نویسم

و بابا با گشتن توی اینترنت درمونش رو پیدا کرد(رژیم فاقد گلوتن) یعنی نخوردن گندم که گلوتن داره که این رژیم رو من  به علت شیر دادن به دختری و البته خودش گرفتیم که صد هزار بار خدا رو شکرررررررررررر جواب داد و دخترم خوب شد به هر کسی که این بیماری رو داره کوچیک و بزرگ توصیه میکنم حتما انجام بده ضرر نداره

البته معجزه خدا رو نمیشه انکار کرد که این روش رو جلوی پای ما قرار داد بدون کوچکترین شکی من و دخترم این رژیم رو گرفتیم و جالبه که دو سه روزه اثرش رو نشون داد و کم کم ازمایشات رونیا هم خوب شد طوری که دکترش که فوق تخصص کلیه هست این روش رو به دیگر بیمارانش توصیه کرد

تمام سند و مدارکش موجوده.........

خلاصه که خدا اگه بخاد معجزه کنه طوری میکنه که انگشت به دهن بمونید اونم در اوج نا امیدی

عکسای این پست بعدا اضافه میشه رونیا الان بیدار شد از خواب

خدایا تا بینهایت شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان هستی
19 بهمن 92 22:42
خداراشکر که دخمل ما خوب شده... فقط خارش داشت رونیا جان؟ اون وقت چه رژیم غذایی گرفتید؟چی خودتون خوردید و چی رونیا؟
مامان موش موشک
پاسخ
خارش که ربطی به اون مسئله نداشت ولی دفع پروتئین باعث ورم در پاها و چشمها میشه و علامت اصلیشه مواظب هستی جون باش مخصوصا وقتی سرما می خوره ان شاالله همیشه سالم و شاد باشین
مامان هستی
29 بهمن 92 12:58
مامان موش موشک
پاسخ
مرسی خاله جونی که بهمون سر میزنی هستی جونمو ببوس