رونیارونیا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

برای موش موشکم

اسفند 92

1392/11/27 16:34
231 بازدید
اشتراک گذاری

 دیگه کم کم داره اخرین ماه از اخرین فصل سال 92 از راه میرسه واین یعنی داره عید میشه

مامان خیلی خیلی این روزا رو دوست داره پر از شادی و هیجان و کار و تلاشه

من هم کمی از خونه تکونی رو کردیم بقیش رو هم منتظریم فرشا شسته بشن تو هم که عاشق این شلوغ بازی ها کلی کیف کردی با خونه تکونی ولی خدایی خیلی هم سخت نبود با وجود دست تنهایی

من که عاشق این خونه تکونی هستم دیگه اگه خدا بخاد و این هوای کرمون گرم تر بشه میریم برای خرید عید که این یکی از همه بهتره و بیشتر حال میده

امسال به لطف یزدان یکی از بهترین سالهای زندگی من وبابایی بود ان شالله سال دیگه هم اول برای تمامی مردم خانواده گل خودم و شوهرم و بعد برای خودمون هم سالی باشه بهتره از امسال

خدا جون حرفی ندارم بزنم تو از نگام بخون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان هستی
29 بهمن 92 12:56
ای جان انشالله که سال خوب وخوشی داشته باشید
مامان موش موشک
پاسخ
ان شالله شما هم سال خوب پر از شادی موفقیت و ارزوهای قشنگ داشته باشین
ایدا
29 بهمن 92 13:36
سلام خانمی التماس دعا من اسممتون رو نوشتم http://manooononini.blogfa.com/ به این وبلاگ سر بزنید. ولی نوبت رو که بگن من خودم هم براتون می نویسم.
مامان موش موشک
پاسخ
ممنون ایدا جون
مهشید مامان مهتا
1 اسفند 92 15:45
با سلام طراحی تقویم و کارت تبریک سال 1393 با عکس کودک شما با نازلترین قیمت که در هیج کجا پیدا نمیکنید تقویم تک برگ:2500 کارت تبریک:2000 تاج:1500 تگ سفره هفت سین:هرعدد 700 همچنین ساخت کلیپ،طراحی قالب وبلاگ، صفحه خوش آمد گویی و دگمه هدایت به بالا با عکس عزیزانتان این فرصت طلایی را از دست ندهید www.mahta139166.blogfa.com