رونیارونیا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

برای موش موشکم

حرکت به سوی استقلال

1392/12/2 19:26
292 بازدید
اشتراک گذاری

دردونه من دیگه خودش از خواب بیدار میشه میاد پیش مامان وباباش

خیلی باحاله همین جور در حال غر زدن و گریه کردن از تخت میای پایین و میای پیش ما اخ فدای اون استقلالت رونیا جونم

دیگه این که غذا ها و مخصوصا چای رو خودت سعی میکنی بخوری میوه حتی پرتقال و لیمو رو به صورت چهار قاچ خودت میخوری و یک عالمه کارای دیگه اهان داشت یادم میرفت علاوه بر کلاه شلوارت رو هم سعی می کنی خودت بپوشی نمی دونی چقدر میخندیم به جای اینکه شلوار رو پات کنی پات رو تو شلوار میکنی یعنی انقدر پات رو میاری بالا تا بره توی شلوار

خیلی خیلی خوشحال و گاها دلگیر میشم از این استقلالت چون دیگه کمتر به من احتیاج پیدا می کنی و به خودی خود از من دورتر اما  اگه از نظر کار هم  مستقل بشی می دونم که از نظر عاطقی حالا حالا ها به من وابسته ایی مثل خود من که هنوز مامانم برام یک چیز دیگه هست مایه ارامش کامل

الان داری از حموم میای بیرون با بابا رفته بودی فعلا بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مزگان(مامان گلبرگ)
5 اسفند 92 2:23
دوستان عزیز سلام من مامان گلبرگ هستم من و داداشم اتلیه تخصصی کودک داریم و خوشحال می شیم لحظه های شیرین کودکان را در اتلیه ما ثبت کنید با دکور سال نو. اخه ما تا 15 فروردین ماه 30 درصد تخفیف میدیم و یه شاسی 13.18 هم هدیه به انتخاب خودتون و و از تمام عکس ها هم عکس جیبی هدیه میدیم راستی ادرس ما توی پاسداران هست اینم تلفن ما: 09122976466 09124482361 اتلیه شایان www.studioshayan.ir ادرس سایت فقط توی ادرس بار مرووگرتون سرچ میشه نه توی گوگل با تشکر